MOT HOSJÖ

Gah, somnade fem i morse i natt igen. MEN jag var duktig och gå upp halv elva... ;)
DOCK så blev jag så trött så jag kunde inte motstå frestelse av sängenn anyway. Så klockan ett gick jag och la mig och sov igen, och sov till klockan fyra. Gah. Nu kommer jag ju somna 4-5 i natt igen ändå.
Jag är fan värdelös på riktigt. HJÄLP NÅGON.. haha.


Blev ingen tattoo idag heller btw. Skulle åka dit med Lina när hon slutade jobbet, men blev lite sent. Och jag orkar inte åka ända till Romme alldeles alone i flera timmar. Men nästa veckan DÅÅÅÅ blir det fan av. Vill ha den här tattoon klar nu, så att jag kan påbörja mina nya projekt, hehe ;)

Jaja, baby jobbar till 23.00 idag vilket innebär att jag har hunden hela dagen, så jag passar väl på att åka hem till käre hosjö och sover där över natten. Blir mys!

Ska försöka blogga lite också, if I orkar. Puss.


.. gosgubbe


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0