MOT LÄGENHETEN

Snart ska jag väl typ bege mig hemmåt igen. Drar med mig Ida också, för detta är typ enda gången jag kan träffa henne förrän vecka 33 liksom.. Vi ska ut och springa sen också, några km och ta ett svalkande dopp efter vägen. Mys! Sen ska vi göra lite snyggt och mysigt ute på våran balkongen
så man kan sitta där ute, med god mat, tända ljus och dansband osv. Blir mys! ;)

Och på tisdag så drar jag och Johan upp till Rättvik på Classic car week. SÅ jävla sjukt kul! Hoppas jag. Kan då knappast bli värre än förra året iaf. Fyfan total kaos........ Huh.
Men det blir nog skitbra denna gång. Vi ska slagga 3 st i Linas PYTTELILLA bil på någon parkering. Kan bli kul att se. Men med alkohol i kroppen så kan man väl typ sova vart som helst. Man blir inte så kräsen liksom..


BTW, har ny telefon. Eller jao, fick min bror gamla telefon. Bättre än den skiten jag hade innan iaf. Haha.. Så har inga nummer kvar. Så skriv ett sms med ditt namn, ni som har mitt nr, så lägger jag till er igen!

Nu ska vi fixa oss lite. Pussss.






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0