NIGHTTIME

Hey folk. Umgåtts med Sara typ hela dagen. Haha, trevligt som fan. Lagat mat, snackat skit och kollat på en hel drös med världens sjukaste filmer. August underground mordum, bland annat. Tror det är den otäckaste och vidrigaste filmen som ni någonsin kommer att se i era liv, haha! Lite utöver det vanliga om man säger så dårå.
Den är filmad med en vanlig hemma-videokamera så allting är väldigt realistiskt osv. Dom typ friterar människor, hugger av könsorgan på folk, bajsar och spyr i folks munnar, våldtar och en massa sånt. Så ja den är minst sagt riktigt sjuk. Ingen film för vem som helst med andra ord. 

Jaja, ska försöka se en annan film nu innan jag lägger mig. Typ någon normal film.
Ska upp och möta mina älsklingar imorgon så lä väl försöka somna i tid också. Vilket det är försent för nu såg jag. Damn it. Whatever. God natt på er.




Sara som ligger i min soffa och kollar på Hentai-porr. Kul att man har 
så normala kompisar


omg I eating 2 much


HAHAHA, igen .. 


.. sara åt en skål med ärtor och kolla porr



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0