NU SKITER JAG I DET HÄR

Gah. Har fått världens sömnproblem nu för tiden alltså. Har försökt att sova sen elva nu. Klockan 4 så gav jag upp och tog upp datorn istället. Nu är klockan snart halv fem och klockan ringer om en halvtimme. Känns inte så värt att ens försöka somna på 30 minuter när man inte klarar av att somna på 5 timmar ens.

Eller jo. Somnade äntligen till runt tvåtiden. I typ 5-10 minuter max. Vaknade dock av Keela hoppade på en och pep och gnällde som en idiot. VARFÖR JUST IDAG?Och ja, då vare väl kört igen då.
Har väl legat klarvaken sen dess.
Pungliv.

Jaja, är väl ingen idé att försöka sova som sagt. Får dygna idag. Roligt roligt. Drygt att jobba mellan 07.00-15.30 dock. Jävligt drygt till och med. Hm. Kommer ju säkert göra ett jättebra första intryck också. Jaja, har dom inte sett en levande zombie förut så har dom det snart.  Blir väl hem och sova dirrmode så kanske man kommer upp i tid på tisdag i alla fall..? Haha

En sak är i alla fall jävligt säker, så fort jag får pengar så blir det att köpa sömnpiller eller dylikt.
För det här är typ jättedrygt. Är typ trött jämt också. Men kan ändå inte sova. Och neeeeeeej, det är inte för att jag dricker energidryck. Eller litelitelite kanske. Men har haft svårt för att sova till och från i lite mindre än ett år nu. Och vaknar jag till av något under natten så är det typ omöjligt att somna om igen. Och gör jag det så tar det ca 1-2 timmar ändå.


Yeye, det var dagens gnäll det. Ska väl gå och äta "frukost" nu och dricka energi. Heeeey....

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0