JUST DET..

.. jag hade visst en blogg. Har inte skrivit på ett tag ser jag.. haha.. Men har fan inte haft tid. I onsdags drog vi iaf på fest hos Patrik ett tag, sen ner på stan på crusing en snabbis. Fick dock dra hem tidigt eftersom jag skulle jobba. Gah.

Jaja, igår så blev det först jobb, sen en kebabrulle på vägen hem. Efter det drog vi till donken och käkade lite, och after that så drog vi faktiskt på bio, i borlänge. Vi såg super 8, den var faktiskt rätt bra! :)
Dock åt jag och Johan upp våra snacks innan reklamen ens hann börja. Haha..

Idag så blev det jobb, för sista dagen på ett tag. Sen hem och äta hamburgare som darling hade lagat ihop. Hihi! Sen kom Daniel och Helena och hämtade upp oss och vi drog ut till Norsgärde och drack lite öl och grillade och hade trevligt osv! 

Nu har jag och baby kommit hem, vi har köpt chips och annat fett. 
Nu blir det bara en lugn myskväll hemma. Var ett tag sen. Och kolla på skräckfilm.
Tänkte se "Julias ögon". En spansk skräck. Hört att den ska vara awesome. Så får väl typ hoppas det!

Pusss


.. lite bilder sen veckan btw;






KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Alexandra Skoglund

Haha, jag som trodde att jag kom undan kameran.. men ikke! Trevligt att ni titta förbi förresten. :D

2011-07-31 @ 01:17:44
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0