OLD TIMES - 2007/2008

Har fruktansvärt boring, så tänkte käka lite frulle och fortsätta lägga upp lite
old-school pics. Kan ju säga såhär också; VARNING FÖR LÅÅNGT inlägg.


Puss...

jag och emelie,


jag, emelie, lina, haha.....



här hade jag precis färgat håret svart igen efter att haft det i någon sönderblekt
brun färg. Gah.















och här satt vi på en cykelväg och flötade chips + dipp som vi blandade med en pinne..?
mums..








haha pluttemeliee










jag & lina åt chips + dipp på tåget till nås, haha


haha?



OCH LITE 2008....


jag och Ida inför någon film. skolprojekt alltså.




aquanova med baby










bruna linser hade jag jämt också. dumt. pajade ögonen totalt typ.







när vi färgade idas fina platinablonda hår till KOLSVART, haha 





hahaha






skola....










Hemskt att man varit så fruktansvärt ful haha, men ahjo.
Var ju 3-4 årsedan trots allt. humhumhum..



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0