OLD TIMES - 2006

Tjue. Kom precis hem från Citry gross, har varit där och handlat lite behövliga saker med svärmor och älskling. Vädret idag är väl ingen höjdare direkt. Vaknade av att det åskade som fan liksom. Ja i alla fall, så ikväll blir det att lana The sims 3 med baby the whole night. Hahah.. Awkward men sorgligt nog jävligt kul..

Jaja, innan vi sätter igång tänkte jag slänga upp lite old school pics.
Alltid kul. Typ.

Pusss. 


Haha, här var man blond också. Och 13 år... Då man tyckte att det där med moppe är skitfränt
och jättekul. Omg..


ah jo, jättecool där i kundvagnen


fjårtiz


Hahaha... Omg.. :( 13 år fortfarande. Jag, Lisa och Emelie. Som tur är var vi ju långt från seriösa här.
Men fyfan vad jag minns den här natten. Vi sov ute i min lekstuga minns jag. Mitt på golvet, ingen madrass eller någonting. Och så här såg vi ut innan vi smög ut till rampen i hosjö mitt i natten.


jag, en mobbad svartskalle.


Lina och jag, haha.. Hade precis börjat 7an minns jag.


Haha, hur fan såg man uuuuuut


























bada lite i plaskdammen 05.00 på morgonen med hanna, haha


hahaha








lillbror och jag typ


Haha.. red heads





































Omg. Det var lite från 2006 det.. Och ja, man kan väl inte vara snygg jämt. Haha :D
Men måste faktiskt erkänna att det var nog tiden i mitt liv då jag hade som roligast.
Thats's fo shoo.
.

Ska fixa några bilder från 2007 och uppåt sen också.
Tjopppp.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0