OMG

Jobbig dag. Först fick jag "lov" att dra ner på stan. Helt alone dessutom eftersom jag har typ världens upptagnaste kompisar, haha. Men det går ju det också. Går nästan fortast så faktiskt. Hatar att springa ner på stan. Hatar att det alltid är en massa folk där. Uh. Bättre att beställa hem sakerna faktiskt. Men nu blev det ju lite akut dårå.. Blev ett par hörlurar till mobilen (VIKTIGT), fransk-manikyr-set, puder, rouge, eyeliner, lite örhängen, armband osv. Och ah, just det. Svart hår färg också givetvis. Hehe .. ;) Ja sånnadär dryga tjejsaker som man bara hatar att lägga pengarna på. But what should we do.

Sen har jag och världens underbaraste kille typ städat som aldrig förr. Så säger jag jämt, men som sagt. det blir fan bara värre och värre. Haha. Damsugit typ 3-5 gånger, diskat, skurat golv, städat toalett, balkong, tömt det minsta akvariumet, och ja everything you can imagine. Helt slut nu alltså. Haha..
Men klarar inte av att bo i ett råttbo alltså. Mar fan psykist dåligt då. 
Men nu är jag lycklig och glad igen..?

Jaja, ska sätta igång att färga håret osv nu. Måste skynda mig innan klockan blir tio tydligen. Jävla fjollgrannar som har klagat till bovärden för att jag alltid duschar på nätterna..?! Jävla töntar. Jag har alltid duschat på nätterna och kommer alltid att göra. Ugh. Så jävla högt kan det väl knappast låta? Knappast så folk vaknar av det. Folk vill bara ha något att gnälla på.. ^^ Och inte vågar dom komma in och säga det själv heller, nä då skickar man bovärden på oss. Haha, fags. Jaja.


Jaja, lär väl skynda mig. Blir ett jävla liv annars :D hejhej 

BTW, fågeln jag och Sara "räddade" igår hittade jag död alldeles nyss. Fast ah, det var väl iofs ganska så väntat.. Jävla hund :(

du, jag och scotts i hjortnäs på onsdag baby. 2 år gammal bild btw. Jag ser jävligt mysko ut iaf. Och en rosa ful fjortiströja hade jag visst också.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0