ONSDAY

Äntligen hemma. Fan vad tungt det är att gå upp än alltså, men det ordnar ju upp sig. Från och med fredag så är jag ju ledig en hel vecka. Fyfan så skönt! Dock är den redan fulöspäckad med planer.. ;) Menmen, får passa på att göra roliga saker när man väl är ledig och kan liksom! 

Nu är jag i alla fall home, jag GICK hem från stan idag igen. Typ hur många km som helst. Och i skyhöga klackar dessutom. Coolt. Måste sett jävligt fult ut, för jag gick och åt ur en chipspåse och drack energidryck medans jag gick också.. Haha.. Jaja, är man hungrig så är man. JAja, nu håller baby på och lagar stripes och korv till mig, hihi! Och själv har jag öppnat kvällens första cider. Lika bra att börja tidigt känner jag, så alkoholen hinner gå ur kroppen innan det är dags att gå upp och jobba igen, HAHA :D

Är ju crusing i Falun idag som fan. Brukar vara riktigt kul faktiskt. Måste dock försöka
få med mig Johan också. Huhu, good luck with that jao..
Jaja, alkohol blire då i alla fall. Pussssssssss.


förra året. höhö. orkar inte ta nya.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0