SORRY

.. Men har fan ingen ork till någonting just nu. Och framför allt inte med bloggen.
Eller ok. Ska väl säga som det är. Johan har lurat på mig ett spel som har tagit över mitt liv HELT i två dagar nu. Satt uppe till 4 på natten igår och spelade, och har setat med det precis HELA dagen idag. Helt jävla sjukt ju.
Kan ni gissa vilket spel det är..? Ja.. Det är ju tammefan det värsta. ÅH JAG HATAR ATT SÄGA DET, men det är The Sims. The sims 3 till och med. Jävla skit.
Hur fan kan man fortfarande tycka sånt där är kul?!

Jaja. Har iaf byggt ett skitcoolt hus där jag och Johan bor. Med pool och grejer. Sen när man kommer på att det bara är ett spel så blir jag sur och går och äter något istället.
Tack Johan, tack för att du har förstört mitt liv den närmsta tiden. 
Haha... ååååh. :(


Aja, en annan orsak till att jag inte skrivit något här är också för att jag gjort en ny blogg. Dock är den anonym, låst och jävligt privat. Den som kommer över den måste dö. På riktigt.
Så privat är den. Why..? Ja, det är mycket i mitt liv, åsikter, tankar, och andra vardagliga saker som jag inte kan skriva här. Eller kan, kan jag väl. Men jag vill inte.


Alla vill ju ha någon form av privat liv.. Så vi får väl se hur mycket jag kommer att skriva
här i fortsättningen nu.

Jag vill också tatuera låret. Så snyggt.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0