SVAR PÅ KOMMENTAR

Tycker du är så otroligt fin! älskar verkligen ditt utseende. Du har fått mig att fundera på att färga håret svart :), kan inte du lägga upp ett inlägg där du visar hur du gör med ögonskugga och så? och vad du använder för smink?  
för du gör det otroligt bra.


TAAACK så mycket kan jag ju börja med att säga..! :D ♥ Värmer gött i hjärtat!
Har faktiskt gjort en inlägg om det för exakt ett årsen., You find it HEEERE!
Inlägget behöver dock uppdateras en del ser jag nu, men det är väl något liknande fortf. Typ. Oftast iaf. Testa er fram. Så har jag gjort. Och så blire som de blir typ. Haha.
Är i princip helt självlärd skulle man väl kunna säga..

Good night.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0