YESTERDAY

Först blev det jobb till fyra, sen mötte jag Johan och Keela på stan och vi drog då direkt till Hosjö! Mina morbröder och deras respektive kom förbi och vi grillade och drack lite öl osv. Mysmys.. :D

Sen kom Grogge och hämtade upp mig och Johan och vi drog till Fredrik och Johanna och drack lite till och var sociala. Hehe, braaaaaaaaaa när man ska upp och jobba. Men jag kom faktiskt upp ;)
Var en helt okey kväll anyway!

Förutom att Keela rymde. Ut på motorvägen dessutom :/
Kunde gått illa. Hörde hur kopplet släpades i assfalten och hur bilar saktade in... HM!
Men vi hade tur i oturen som märkte det rätt fort.. Hundfan.



väntan på busssss..


buss med pinsam hund


typ gött


















KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0