YEYE

Blir inte så mkt i form av update alltså. Har lite att fixa och stå i, inför imorgon. Jag och Ida ska stalka the best dansband ever, ända bort till Hjortnäs. Haha. Scotts spelar ju nämnligen på hjortnäs brygga imorgon.. Så jävla mysigt ställe alltså. Och ett jävla röj också för den delen. Med alla 40+are. Kanske inte ni kan tänka er, but I love it! ;) Det är ju en danskväll, fast dansar jag och Ida endast med varandra. Säkrast så. Dock så tror tydligen alla vi är lesbians för det. Men är väl lika bra det som man säger!

Nu ska jag rosta lite mackor och sätta mig på balkongen. Typ najs väder ju.
Puss..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0