YUM YUM YUM!

Nyss varit ute på en promenad med vovvarna en bit utanför stan. Mysmys. Eller ja, bortsätt från att Keela drog fram som en ångvält och trodde hon ägde gatorna typ. Men annars så..?

Passade på att smyga in på LIDL också. Fick med oss en hel låda med eneridryck hem. 135:- endast. Typ skitbra ju. Annars får man ju typ 3-4 st monster för samma pris liksom. ;)

Så nu orkar jag kanske med jobb en hel vecka ändå. :D Haha, känner liksom att jobbångesten börjar smyga sig på om man säger så. Men jävlar vad skönt det ska bli att äntligen ha lite pengar som kan gå till annat än busskort och dylikt. Helt jävla underbart ju. Frågan är ju vad man ska göra för alla pengar sen?
Blir ju att ge lite till Johan ofc, eftersom jag inte kan hjälpa till med hyran osv annars..
Men blir nog att göra någon tattoo i alla fall, det vet jag. Sen lite annat smått och gott. Typ kläder. Har inte kunnat handlat kläder på typ mer än ett år. Haha.. Eller jo. Något fult linne typ en gång i halvåret.
Yiippiie.. En svart kärringhonda med korg och pakethållare skulle också sitta fint. Hum..

Jaja, nu ska jag knäppa en burk och "sätta på" lite skön musik och njuta av min sista
lediga dag på ett tag!



ahjo, johans megatröja. Skönt med stora och luftiga tröjor.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0