BRA FRUKOST


.. och så var det inte det. (fin fjårtiz-min jag fick till också) Energidryck och marabouchoklad.
Får typ inte i mig något dock, mår pretty damn illa av någon anledning. Men men. 
Försöker inbilla mig att det smakar gott anyway. 

Nu snart ska vi iaf iväg och handla inför imorgon, woho!
Vad ska ni göra på midsommar? Ut och festa med vänner eller hänga med la familia?

Själv så ska jag och älskling till Hosjö till mina päron. Blir lite partaj där med folk,
så vi tänkte joina dom helt enkelt. Sen kanske krogen lite senare.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

mår illa av någon anledning? ;) bebis på gång? hihihih

2011-06-24 @ 15:09:04
URL: http://www.juggalette.devote.se
Postat av: michelle

haha sara ditt mupp. who knows. eller så äre för att jag bara ätit skräpmat hela veckan ;)

2011-06-24 @ 16:51:22
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0