FIRAR IN "HELGEN"

-
.. med lite öl. Ja ni hörde rätt. Öl. Det blev en man av mig också tillslut. Har aldrig kunnat dricka öl förut. Endast i nödfall. Endast i "måsteblifull-syften". Och då har jag ändå nästan spytt av eftersmaken. lol..  Men har vant mig sakta men säkert nu, och nu är det till och med gott! Riktigt jävla gott. Nu tycker jag till och med att starköl är godare än lättöl. Lättöl smakar bara vatten. Typ.

Nåja, nu blire nattdusch sen mys med min älskade pojkvän.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mikaela

sv; Tradera och ebay är alltid billigast då det gäller dom klänningarna! På tradera finns det massor om du söker på rockabilly eller rockabilly klänning. :) Där finns det klänningar från 199 kr och uppåt :) Annars har jag länkat några sidor under "länkar" på min blogg, fast det är ganska dyrt på dom sidorna. Daisy Dapper, pinupgirlclothing och sivletto. :)



Hoppas du hittar dig något snyggt! :)

2011-06-02 @ 10:40:56
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0