FREDAG

.. men det innebär ju inget kul för det. Tror jag har gjort mina roliga för denna vecka faktiskt. Fast orkar inte sitta inne alone och göra ingenting. Men och andra sidan så känner jag inte för att göra något heller.
Humm.. låter logiskt. Fast nä.
-
Jaja, sitter i Hosjö nu hos päronen nu iaf. Blir nog kvar här ett tag iaf, så blir ingen update. Så jävla drygt med bussen hem. Tar 40 min att åka ända hemmåt.  Massa små vägor onödiga omvägar. Gaah, är riktigt trött på allt som har med bussar att göra. 
Kan inte någon bara uppfinna en fungerande teleporter?!
Well får se om jag sover kvar här och åker hem tidigt imorgon eller om jag ska orka med en nattbuss med massa fulla, dryga och äckliga människor. Nej, det gör jag nog inte.
-
Fan vilket glatt och positivt inlägg det här blev då.
Och så blev det inte det.
-
Nu ska jag kolla om jag fick med mig mitt vin, och äta lite pizza.
Hey på er.


Gammal och jävlig. Gula naglar i alla fall.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0