GÅRDAGEN

.. tillbringades först i sågmyra och var meningen att vi skulle grilla där osv, men blev en massa jävla tjaffs bara, så Lina skjussade mig och Keela tillbaka till Falun typ dirr istället.. KUL.

Så istället drog jag och mötte min kära barndomskompis Hanna. ♥ Vi tog en cider i solen längs faluån och snacka lite skit om allt och alla. Jävla trevligt, var ju ett tag sen vi verkligen umgicks om man säger så. :D Sen träffade vi på lite annat skumt folk i stan också, haha, men det kan ju vara kul det också. Sen hann vi även till slussen en sväng och möta the others. Men folket skulle till stan igen dirr, så då tog vi taxi tillbaka typ på en gång. Sen fick det bli att dra in på pitchers och dricka lite cider med trevligt folk! Mja, men kvällen var sjukt bra i alla fall!

Need it.


Idag dårå.


Pojkisen min. Hmm.. pojkisen? Just popped up


Stackarn. Tvingar alltid honom till massa pusskort.

Men slutar alltid såhär.

But he likes me anyway, tror jag.


-

-

-

söthanna











KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0