GOD MORGON

.. kvällen igår var ok! Var i stan med en massa folk the whole night, mys mys. Hände lite tok på vägen hem dock, men hoppas att de gick bra! Gick ca 1½ km hem och käkade kebabtallrik hela vägen hem gåendes. Riktigt snyggt. If you gonna do it, do it with style. Do it like me. Nää men nu har jag precis vaknat, så nu ska jag försöka få i mig någon form utav frukost, sen fixa mig IGEN och leta på några bra kläder, sen så blir det att åka till Sågmyra och grilla med lite folk under dagen, sen drar vi in mot Falun till kvällen igen! PARTYFUCKERS.

Nu äre fullt upp, så vi hörs sen. Puss. Eller nej.




Sara är uppspelt över karusellerna, trolol.


jamengudvadrooligt.


vart väl lite blått dårå.


HAHA.. sötnos.




Linafina.


Grabbarna grus, haha.


Sarisen


Chill'n dill on das asfallt.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0