GRATTIS COSTELLO

Min älskade Costello-farbror blir idag FYRA år! Helt sjukt vad tiden går fort. Lite jobbigt och sorgligt mitt i också. Usch.

Kändes som att det var igår vi åkte till Leksand för att kolla på mina släktingars hundvalpar, just for fun. Just då, helt ovetande om att vi skulle ha med en av dom små liven med oss hem när vi åkte där ifrån. Men så blev det. Väldigt spontant. Vi hade ingen hundmat hemma eller koppel, nothing. Han var verkligen inte planerad, men det blev så bra ändå! Han är verkligen världens bästa och vackraste pojk. 

Så otroligt vacker.

Costello och jag 08.


Costello och Emelie.








hihi.. första dagen vi hade honom hemma.















KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0