GUTEN MORGEN

.. usch fyfan. Vaknde tolv. Hela dagen borta. Typ. Var uppe till typ 04:00 igår också iofs. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde uppe. Jag är iaf expert på att låta tiden rinna iväg om inte annat.
-
Nu har iaf Danne och Patrik kommit hit. Dom ska vara hundvakt åt Keela ikväll. Sitta här HELA kvällen i våran sunkiga lägenhet fast med en hund - på midsommarafton. Kul. Haha, men men, man får tacka och ta emot! ;) Nu ska jag iaf fixa håret och smink mä lite osv, sen ska vi väl ta bussen till Hosjö snart där dagen/kvällen fortsätter. Ska försöka komma ihåg att ta pic's. Men blir väl säkert inget av det heller som vanligt. Jag är sämst på att komma ihåg att ta kort. Men har man roligt så har man knappast tankarna på springa runt och ta kort på allt och alla. Yeye.
Jaja, tja.


Oldie på Lina och mig. 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0