Så är det.

.. gah, jag seriöst hatar min blogg. Den handlar verkligen inte om någonting. Ingenting alls. Jag skriver endast om det gör jag om dagarna. Typ. I och för sig så var det ju därför jag skaffade mig en blogg för början. För min egen skull. Like a dagbok. Men när läsarantalet ökar, så ökar även pressen för att blogga bättre.
Jävla skit.

Men jag fattar ändå inte att NI kan tycka det är kul att läsa den..? Den är ju förfan helt jävla värdelös!  Vissa av er har knappt någon aning om vem jag egentligen är säkert. Lika bra det kanske, but anyway. But seriously.. I really don't get it.




Nån väldigt djup människa. Not.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

men lägg la av va! din blogg är bäst !

2011-06-14 @ 00:13:34

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0