HELG!

Woho, lyckades gå upp i morse och pallra mig til skolan för att göra första delen på nationella matte provet! Kung. Sen hur det gick är ju en annan sak. Matte är veeerkligen inte min grej. Kommer aldrig att bli heller. Menmen, nu är jag fri! Typ. Ända tills på tisdag i alla fall, då ska jag dit och göra andra delen. SEN ska jag förhoppningsvis aldrig behöva sätta min fot där igen. Aldrig räkna ett mattetal igen. Fatta underbart.

Nåja, nu ska jag fixa some stuff, sen ska jag ner på staden och möta Ida. Sen drar vi hit och är här the whole kväll. Blir kung. Ding ding ding så att säga. Tja.


Fina flicks.

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0