HEMMA I LÄGENHETEN

Heyheeey. Slutade med att jag sov i Hosjö igår ändå. Gick typ inga bussar, + att jag hatar bussar, och framför allt när det kryllar av massa fyllon i dom, som är påväg hem från krogen.

Vi satt iaf ute på verandan och tog någon öl/&cider osv långt in på natten och pratade om allt och inget typ. Trevligt trevligt. :D Fick dock lov att gå upp nio i morse och åka hem till hunden som var själv hemma.. Men jag la mig och sov brevid henne dirr när jag kom hem, och vaknade klockan två igen.. haha!
Hela dagen borta typ. Men man måste fan få sova ut ibland också. Kändes som att jag behövde det. Really.
-
Jaja, idag ska jag inte göra något alls. Skönt. Eller jo, jag och Johan ska ligga i sängen och ha film-maraton tillsammans och bara ligga och mysa och äta god mat! Perfect
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0