HEY

Kul rubrik.

Nuuu äntligen har man sommarlov på riktigt. Så sjukt jävla underbart. KÄNSLAN ♥ Nu har jag och älskling gjort fläskkarré och klyftpotatis och grejer. Han har dock gått 2 the work nu, så jag sitter och passar på att ta bort en massa onödiga personer från facebook. Typ alla ca 100 b-kändisar + storbloggare jag lagt till bara for fun. Orka sådana typer av folk. Egentligen. Så tog bort skiten. Fattar egentligen inte varför man vill ha folk man inte känner på fb i huvudtaget. Aja, så tog bort ca 150 st nu. Skönt.

Nu ser och hör jag att det börjar åska, så jag ska springa ner på konsum en sväng och köpa hem lite chips och energidricka. Och snart så kommer Sara hit också, så får se vad vi hittar på. Men det blir nog chill eftersom jag har hunden idag osv.

Men jaahapp, so long suckers.


Glansigt hår hade man osv. Cool.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: malin

Det finns på jfr.se :)

2011-06-09 @ 17:43:45
URL: http://malinasenlund.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0