HOME

.. igen. Var skitmysigt där borta som vanligt! Blev grillning, åka båt, fiska, ölhävning osv.. haha. Vi satt uppe och spelade "Kasta gris" ni vet, till typ 4 på natten.. haha. Nu är jag hemma iaf som sagt. Och idag blir det att dricka öl igen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig a little bit, sen kommer Hanna hit. Vi tänkte förfesta lite och fixa oss tsm osv. Sen drar vi mot Sofia i hosjö sen. Där ska vi väl möta upp Lina, Malin, Evve och Sofia också I guess.. Vi gick alla i samma klass förut hela mellanstadiet, sen har vi väl gått olika vägar, så det blir väl lite nostalgi det här kan jag tänka mig.
Nåja, time is running. Tja.


Förra sommaren.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0