TILL MIN

Snart är det åtta månader sedan jag träffade dig i tunnelbanan i Stockholm efter Volbeat-spelningen. Det känns som om det var igår. Men samtidigt känns det som att jag har kännt dig i hela mitt liv. Du och jag har umgåtts i princip varje dag i 8 månader. Jag kan verkligen inte föreställa mig ett liv utan dig. Du har verkligen blivit min andra halva, utan dig är jag ingenting. Jag visste verkligen inte vad äkta kärlek var innan jag träffade dig. Seriöst.  Du har fått mig att inse många saker. Du är nästan för bra för att vara sann. Jag trodde faktiskt inte att killar som dig existerade. Och om dom gjorde det, så hade jag inte ens en tanke på att en kille som du skulle vilja ha mig. 

Du är verkligen perfekt. Innifrån och ut. Jag är så sjukt lycklig i din närhet, och skulle kunna ge upp hela mitt liv bara för att få vara med dig. Du är värd allt och lite till.

Du är så mycket mer än en pojkvän, du är verkligen min bästa vän. Du är min klippa i livet, som man säger. Till dig kan jag säga saker, som inte ens mina äldsta + närmsta vänner vet om.
(hehheh, ta inte illa upp tjejer...)

Jag vill inte ens tänka tanken på att förlora dig. Med dig kan jag se en framtid, och jag verkligen hoppas och vill att det är dig jag kommer leva med livet ut. Allting är perfekt. ♥

Du är den enda för mig, jag älskar dig Johan ♥


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: malin åsenlund

Så fint skrivet. hoppas att de håller sig mellan er! jag trodde på riktigt att jag hade hittat min andra halva jag med, som aldrig skulle svika eller göra något illa. Men de som inte kunde hända, hände. Och när man inte trodde att man kunde bli mer sårad så blev man de ännu mer. När man trodde man var på botten så säger han att "ja vill vara din bästa vän" men inte hör han av sig, så då sjönk man lite mer. Borde väll inte skriva detta till dej, men men... Han var mitt allt och jag gör seriöst fortfarande vad som helst för honom, till vilket pris som helst. Vädligt dumt efter allt han har gjort mig,well. Good luck med johan :-)

2011-06-13 @ 17:09:28
URL: http://malinasenlund.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0