LITE BILDER

.. från veckan. Såg nu att jag kunde lägga in bilder ändå. Man kan ju sätta in minneskortet i alla nya datorer nu förtiden tydligen, haha! Blondtjej.se.

MEN, eftersom jag varken har tid eller ork till att skriva långa meningslösa inlägg just nu för någon annans skull, så får ni nog nöja er med endast bilder ett tag är jag rädd. Folk läser väl typ inte bloggar på sommaren i alla fall? Jag menar, folk har väl bättre saker för sig än att sitta inne framför en dator i 30+? BRA! :D

HÖRS.


.. ida och jag typ på min brors skolavslutning i morse, haha













bror min


Haha vårat fönster förra veckan.. ser ju skitbra ut utifrån. Bra när man bor längst ner liksom.. Alltså kolla på våra stackars blommor! Alkoholister utan vattenkanna.


Och jag och älskling var hundvakt åt Tilda i söndags.


Och ah.. givetvis blev det kebab på det också


chilinutz'n cola. Satana perkele vad fint.


Costello fyllde 4 år idag. Så han fick en smörgåstårta, hihi. Gladpojke.


Keela typ äter på ett grisöra yum yum.


Johan flyter runt i plaskdammen.


När hanna, jag och Johan gjorde tacos för någon dag sedan wiho.


Monstret och älskling sitter och väntar på bussen.


Älskling och monstret igen. Kvalitetstid i soffan.


Och någon stekig dag på balkongen typ.







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0