LITE NYTT HÅR

.. inför sommaren. Mitt gamla är kluvet i ca 8 bitar på varje strå. Huhuhuhu. Helt galet. Har iofs haft det enda sedan förra våren. Så ah, det har hållt länge ändå! Köpte från tajmahal.se den här gången, remy hår. Som förra gången.Bästa håret någonsin. Hår brukar ju hålla i ca 2-5 i hyffsat bra skick annars. Mitt höll i ett år. Fast jag färgat det fleeera gånger och plattat det MINST en gång varje dag.. 
Så det är verkligen valuta för pengarna! ;) Så mkt bättre än Rapunzelofsweden, som alla andra tycker är så "bra". Köp aldrig därifrån. Köpte remy-kvalité, men är fan sämsta skiten jag sett. Haha.
Man kan använda det i max en månad eller två, sen är det bara att slänga, seriöst.. Trasslar sig och kluvar sig dirrmode. Uschaaa.

Vet att jag sagt att det är bättre att köpa från tradera förut. Men ah. Håret är i bra kvalité och sjuuuukt billigt. MEN, det är jättetunt. Så man behöver minst 2 trens. Och då blire lika dyrt som att köpa från typ en riktig hemsida anyway.

Aja, nu blire käk. Puss


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

köpte från rapunzel, äkta hår & grejer men som sedan smälte när man plattade det... 3500 åt helvette typ :(

2011-06-28 @ 22:43:48

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0