MYS MED DARLING

Jag och älskling har flyttat hit lite nya saker till lägenheten idag. Tog hit mitt gamla x-box, en tvbänk, en till tv att ha i sovrummet, lite köksaker, nya gardiner, vinglas, osv. Så nu har vi möblerat om och fixat i flera timmar, men det blev skitbra faktiskt ;) Nöjd tjej.
Nu har jag tänt lite ljus osv, så nu ska vi dricka öl, äta ostbågar och jag ska försöka lära Johan att spela lite SSX och Halo 2. Verkar inte bli lätt dock.

cya


En gammal bild från i vintras när jag gick på min första promenad
med min första egna hund. Big time.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

ssx <3

2011-06-15 @ 01:42:26

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0