NO TATTOO

FAN!! Blev ingen tattoo idag. :( Han kunde inte, men ska dit nu i veckan iaf och köra det sista. Gissa vad jag har gjort idag istället? JO, JAG HAR STORSTÄDAT HELA LÄGENHETEN! Igen. Alltså såhär skriver jag ca 1-2 gånger i veckan. Vem fan för en storstädning 4-6 gånger i månaden ?! Jag är en gris. Riktigt svinig alltså.
Nu äntligen är vi klara iaf, och fyfan vad skönt det är när det är cleant runt om en. Man blir typ lycklig. Konstigt. Nu har jag och min älskade Johan legat i bubbelbad i typ en timme och myst satan. Det är faktiskt jävligt underkattat, för jävlar vad härligt det är!
-
Aja.. Nu ska jag och älskling göra lite mat, innan han drar till jobbet! Sen ska jag ladda hem lite kul att titta på under natten.. Sex and the city, Jersey Shore, En unge i minuten, Småstadsliv och lite annat kul. Huhu. Perfect these times..
'
Nåja, får se om det blir att göra tattoon imorgon eller om det blir att dra till Hosjö.
Pusssssssssssssssssssssssssssssss.

2009. Hemskt år utseendemässigt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0