OMG

Efter 2½ timmar är man hemma efter storhandlingen på maxi. Seriöst. Åk inte dit. Kaos är det enda jag kan säga. Kaos. Bra. Så nu hinner jag ju knappast träffa Sara heller. Fick iaf med oss mat hem för ca 2000:-, en brödrost (ÄNTLIGEN, FYFAN VAD JAG SKA ROSTA BRÖD!!!!!!!) dream matte mousse, proffs-spray och den klart bästa mascaran. Så ni vet. Bäst ni anteckngar allt.
Jaja. Eftersom det inte blev någon Sara-time idag så ska jag och Johan gå till Koppis och käka lite "fin-middag" där. Plankstek, klyftpotatis/stripes, valfrisås, och en stor stark eller cider till för endast 149:-
Skit bra. Så ah, vi drar dit dirrmode.
Ses.



Nämen titta. Så fick ni lite ego-pics också. Helt gratis dessutom.
Gratulerar.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0