ONE WEEK LEFT

.. till Volbeat på peace and love! Blir tredje gången jag är där nu tror jag? Och fjärde gången jag ser Volbeat. Blir lite smått nostalgi också eftersom jag träffade Johan första gången i samband med en Volbeat-spelning som sagt. ♥ Rätt kul, haha ;)

Minns första gången jag såg dom. Var på peace and love 2009 har jag för mig. Fyfan vad jag grät.. ?! Haha, typ stod och grina och skrek i publiken som ett typiskt Johan Palm-fan. Pinsamt. Visserligen var jag hiskeligt full också, men ja. Det kunde ju inte alla andraveta. Men Michael Poulsen alltså, fyfan.

Nåja, nu blir det måttligt med alkoholen så man minns att man har sett dom 
när man kommer hem liksom.

VILKA AV ER SKA PÅ PEACE AND LOVE BTW?


Baby och jag i höstas. mjau..



fintröjan.

-
,
-
-
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0