PIZZA

Glömde minneskortet till kameran hemma igår. ÅH. BRA MICHELLE DIN JÄVLA IDIOT. Så blev givetvis inge bilder. Typ. Whatever kanske. Var iaf i hosjö först och festade lite och grillade osv. Sen drog jag och Johan in till stan. Då blev det rådhusgården hela kvällen med lite bra människor. Sen blev det en sista öl/wishkey hemma hos Fredrik och Johanna innan vi gick hem. Typ halv fyra på morgonen. Vissa ger aldrig up.
-
Jaja, nu mår man inget vidare. Så jag, johan, fredrik och Johanna ska pallra oss till pizzerian
för att få i oss lite nyttig frukost. Not.


Ajdå. Såhär ser jag ut just nu. Rätt illa. Gårdagens äckelsmink lite överallt, och tydligen
så sov jag i bikini också. Nya grejen kanske.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0