SATURDAY NIGHT

.. oh oh oh! Nää, men har inte kunnat updatera något idag. Har åskat PRECIS HEEELA DAGEN idag, seriously. Mysigt. Men skittråkigt när man blir utan el. Vad fan gjorde man förr i tiden utan el? Hade ett liv kanske.

Aja. Sen har jag varit på stundentmiddag + party med hela Johans släkt osv, typ hela kvällen. God mat, trevligt folk, cider, kubb osv! Hade dock ingen vidare tur med vädret, haha! Men vad spelar det för roll med bra sällskap?
Well. Nu sitter jag hemma och dricker some beer! Kvinnligt. Jadå. Men nu för tiden så tycker jag faktiskt att det är gott! ;) Förut som sagt så fick jag kväljningar av bara tanken på öl. Uhm, who the fuck cares.. Imorgon så ska iaf jag och Johan dra till borlänge och ÄNTLIGEN göra klart min tattuering! Den på magen/revbenen vet ni..?
Som jag har längtat. Haha... Har rätt stora förväntningar så ja, det bara måste bli bra! Men det tror jag nog, för Daniel är väldigt duktig. Tips till er i dalaområdet!


Rätt random.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0