SÖNDAG

= slödag. Men inte för mig. Inte idag i alla fall.. Blir som vanligt att storstäda hela lägenheten för så här illa som det är just nu har det nog tammefan aldrig varit. Fan helt otroligt jävla sjukt. :O Gamla ruttna soppåsar överallt, disk precis i hela lägenehten, hela min garderob har på något sätt förflyttat sig ut på hela golvet, pinnar och bajs som hunden dragit in, damsugarn ligger framme sedan några dagar sedan, gamla matrester över hela matbordet, söndertuggade toarullar inne på hela toaletten, och aa .. you name it. Är fan riktigt jävla grisigt just nu alltså. Hur fan kan man låta det bli så .. ? Och så jävla fort?! Jag städade ju och diskade och gjorde "skitsnyggt" i hela lägenheten för ca bara tre dagar sedan. Hur svårt kan det vara att plocka undan efter sig på en gång? Uppenbarligen skitsvårt.
-
Well well. Dagen börjades iaf med en stor härlig kebabpizza. Såklart. Den perfekta bakis-maten. Ska lägga upp lite bilder osv och berätta om gårdagen också, men no time for that nu. Men galet kul var det i alla fall! Nu blir det att städa till att börja med. Woho. Verkligen det man känner för.
Menmen, man lä ju. Mår fan psykist dåligt på riktigt när det är stökigt och framför allt SKITIGT runt om mig. Kan fan inte slappna av alls. Usch, nä nu jävlar tammefan.
-
Puss på er yao. 
-

Min älskade Johan och jag.. Kolla min näsa btw? WTF?

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0