SORRY

.. men har varit i Hosjö hela dagen typ. Min älskade mamma fyllde år, så jag, johan och vårat lilla monster begav oss iväg dit! Vi köpte två stycken sourz flaskor som hon fick, hihi!


Fick bli apple och pinapple. Me likee! Vet inte vad min mor mor tycker, men jag gillar skiten starkt! :D Man har det antingen som shot's eller blanda drinkar. Är bara 15% i en hel flaska så. Jävligt gott anyway. Tipstips!!

Jaja, nu ligger jag hemma i sängen. Gick och la mig fyra igår natt? Guess why. Ja vad tror ni? Klart som fan jag har druckit en massa energidryck under dagen liksom. Åh. Sen gick jag upp tidigt som fan. Eller egentligen inte. Klockan halv ett. Haha, men det kändes tidigt..


on my way home 2day typ

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0