ssssara-time

Nyss busat lite med Sara. Blev lite chips, dipp och alot of energy och skitsnack. Kul det!
Nu har hon dock dragit och dissat mig för en .. hezt? Så ah. Have 2 do something. Vädret är gött. Borde typ bada..? Lång till närmsta badplats dock. Vill ju. Inte badat fo' real än liksom. Typ en teleporter i julklapp tack!
Åh. Drygt det var då. Mår skit gör jag också. :( Alkohol is a fucking skit.
Nu ska jag och Johan slå våra "kloka" hjärnor ihop och försöka komma fram till en vettig plan för resten av dagen/kvällen..? Men lutar åt att det blir en lugn hemma kväll idag faktiskt. Det behövs kan jag minst sagt säga!
Puss på er.


snodde en bild från Saras blogg. yähou..e


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0