SUMMERJOB

Dom ringde nyss om sommarjobbet. Fanns bara lediga veckor kvar, vecka 29,30,32. :(
Det är dom sista veckorna på sommarlovet.. Så alltså kommer jag inte ha pengar på hela sommaren nu ändå. FAN. Pengarna kommer jag få i September. Då har vi redan gått i skolan en månad liksom.
Tanken var ju att jag skulle sommarjobba så jag kunde ha pengar I SOMMAR.

Jag som hade planerat massa saker. Ullared, powermeet osv osv. Nu kommer jag inte ha råd med annat än att sitta hemma och stirra in i väggen. 
Döö'. Jaja, bättre än ingenting såklart.Ska väl vara glad att jag var en av dem som fick något jobb i huvudaget. Men hade ju räknat med att ha pengarna till sommaren liksom, det är väl det som är sommarjobb som sagt? Jaja. Blir säkert bra ändå på något sätt.
Får låna av någon sålänge.


Snyggt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0