SUNDAY

Fyfan jag som var jätte partysugen + pepp igår. Sen drack jag två cider, sen gick det nedför. :( Vart helt jättetrött, opepp och ville bara lägga mig och sova. Kul. Im a pussy.
Nåja, nu är det söndag, vaknade av att det åskade som fan hela natten utanför typ. Love it! Tycker det är jättemysigt med åska. Faktiskt. Så länge man är inside the house så att säga. Utomhus tycker jag det kan bli obehagligt om det är för nära. Haha.
-
Får se om jag och Johan ska till borlänge senare idag och fylla i min tattoo. HOPPAS! Var sagt så, men vi får se hur det blir! Vore i alla fall jävligt skönt att ha det gjort känner jag. Lite jobbigt är det att ligga där i samma position i flera timmar och typ bli paralyzerad psykiskt av smärtan.
Nu ska jag ut med monstret på en promenad, puss.


we are family. ♥




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0