TISDAY

Åh. Orkar inte känna press på att sitta och updatera för andras skull all the time. Från och med nu ska jag bara updatera när jag känner att jag har lust och vill. Inte för att jag känner att jag "måste". Så ah, inge tjat om att jag ska updatera bättre tack, för that's not gonna happen för att någon anonym random tjatar lite.
-
Uumh.. Nåja! Har i alla fall varit sista dagen i skolan idag. Typ. Och gjort klart sista delen på nationella. Och hur det gick vill jag inte ens veta. För bra kändes det inte.. Sen mot kvällen så kom min käre vän Hanna hit. Vi gjorde typ ingenting speciellt, men hade skitroligt ändå. Som vanligt med andra ord. Satt ute på balkongen och drack lite öl snackade some shit och gamla minnen! Hann även med lite tacos på det, hihi ♥
-
Kan hända att det blir dåligt med new pics in the future btw.. Hade glömt kvar min usb-sladd till kameran i klassrummet i några dagar, och när jag kom tillbaka idag för att hämta den SÅ HADE SNORUNGARNA I MIN KLASS KLIPPT SÖÖÖÖNDER SLADDEN?!1!111!!!!! Alltså wtf? KLIIIIIIPPPT SÖNDER MIN SLADDDDDDDDDDDDD..... Gah. Är fan någonting jämt. Skönt att komma till en ny klass till hösten maybe! Sen om snorungarna ser det här sket man väl i. Dom får skylla sig själv när dom spolar ner stackars guldfiskar i toaletten, springer runt o heilar, sliter sönder matteböcker, klipper sönder andras saker osv osv osv. Jävla cpbarn.

Dö.

Okej, nu blev detta inlägg för det mesta ganska negativt som vanligt, men det kanske är så det är.
Här är några vackra bilder på mig och hanna-gumman idag;







W.H.A.T T.H.E F.U.C.K ?!


HAHA

FLÄSKRÖV

-



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0