UTE PÅ BALKONGEN

.. och käkar frulle. Klockan halv tvååå på eftermiddagen ... ?!  Jo, det går ju det också.
Snart kommer i alla fall Sara hit, vi ska typ sola lite on the balkong och dunka Elvis Presley för hela grannskapet! Underbart!! Sen ska vi fixa oss osv, sen drar vi ner mot Falukalaset, kan bli cräääjzie! Känner även att det är dags att korka upp snart. Har 10 x-strong cider, en smirnoff och en hel flaska Elvis Presley-vin som jag ska försöka hushålla med den här helgen.. Men känns som att man kanske borde spara Presley-vinet till ett finare tillfälle..? Nåja, nu ska jag klä av mig a litle bit! :D L8r


.. aa jo, det är väl typ såhär snyggt vi kommer sitta strax.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mikaela

Jag köpte mig också en flaska presley idag ;) måste ju se om det är nå gott :) snygg flaska iallafall, så ändå värt det! haha

2011-06-03 @ 16:52:41
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0