WANNA DO SOMETHING

.. with my hair. Men inte färga det tror jag. Vågar inte.  Skulle bara ångra mig som vanligt. Ska försöka hålla mig till svart. Dock funderar jag på att göra typ någon form av dreads?! Inte vanliga, utan tunna, lätta. Typ ganska lösa, så att man kan ta ut dom HYFFSAT lätt sen om man skulle tröttna.. Vilket man garanterat gör.

Alltså, fatta skönt att vakna på morgonen, aldrig behöva platta skiten mer. Det är liksom klart. Och alltid snyggt. Bara sätta upp det i en toffs typ. Fyfaaaan vad skönt!! Att aldrig mer behöva bry sig. Typ.
+ fläta in löshåret i det också såklart, så är det långt och snyggt jämt! Wiho, vore soft som fan ju.

Hatar att jag måste platta det i typ en halvtimme + sätta i löshår för att mitt hår
ska se bra ut nu förtiden. Eller finns det andra tips?

Typ sådär. Fast mitt svarta + lite blonda slingor. Vore najs.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: d a m pppp..

NUUU börjar du umgås lite för mkt med "dendär" sara.. (;

2011-06-10 @ 23:07:38
Postat av: michelle

haha men plupp då. Vare inge fint nå ?

2011-06-11 @ 00:35:33
URL: http://storatarksnygg.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaj:/ joo på emo, as snygg. men du är snyggare än et emo, lovar =) pusspårej

2011-06-12 @ 23:18:43

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0