- MONDAY

Happ, ny vecka rå. Igen. Klarade av att ta mig till skolan trots att jag legat vaken till tre i natt. Kämpigt, men jag är ju en kämpe såe. Sjukt trött dock, så jag köpte med mig några energidryck hem efter skolan. Hehe.. Borde inte. Får hjärtklappning då och då så. Och fuckar ur. Och det är väl knappast ett bra tecken I guess. Men jag älskar dom. Typ det godaste som finns + att dom är så fruktansvärt effektiva. Ibland lite väl kanske. Men perfekt dagar som denna! Fast funderar på att skaffa någon form av koffeintabletter istället.. Någon som vet några som funkar bra..? :D 

Jaja, nu ska jag försöka plugga lite snabbt. Prov osv imorgon. Yey.


snyggsara & jag h3h3.




hon hatar mig..?






johan raka dig förfan ♥



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0