BACK

Sorry, men orkade verkligen inte göra någon vidare update igår. Var helt väck och låg i sängen enda till klockan sex på kvällen liksom.. :( Var väl inte så smart antar jag, då jag låg uppe klarvaken till 03.00 idag också.. Wäh, jaja. Måste ta tag i det här. Vet inte hur dock.

Weeeell.. Nyss duschat och gjort varma mackor. Ska snart fixa mig lite och blåsa håret, sen ska jag försöka dra med mig Johan till stan en sväng. Ska eventuellt köpa lite alkohol till lördag tänkte jag. :D Menmen, vi hörs senare. Lä klä på mig typ. Puss.


ååh, ge mig pengar så jag kan göra klart skiten någon gång.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0