BESLUTSÅNGEST

Hfm, då var vi här igen! Jag har ju för det mesta varit helt svarthårig i flera år nu. Slutet av 2006 så färgade jag håret kolsvart första gången. Visst har jag haft lite andra färger emellan någon gång sädär, men det har alltid slutat med att jag går tillbaka till det svarta inom 1-2 månader. Max.

Nu har jag dock haft kolsvart enda sedan 2009. Och jag tror jag börjar bli trött på det. Känns lite dött och liksom matt ibland, om ni förstår vad jag menar..? Livlöst. :(

Funderar istället på att ha det i en vääldigt mörkbrun färg med kanske någon rödaktig nyans i. Vad tror ni om det..? Eller borde jag kanske hålla mig till det svarta ändå..? Fan. Jag vet inte. Ilandsproblem i högsta grad.

Vet ju iofs själv hur jag är. Blir jag nu brunett så slutar det ALLTID med att jag är svarthårig inom kort ändå. Känns lite onödigt att bleka håret någon nyans ljusare + färga det brunt/rött, för att sedan färga det svart igen. Blir så jämt. Men jag är ju och andra sidan brunett i vanliga fall. Någonstans. Långt där under... Haha.

Fan. Hjälp mig. Vad borde jag göra? Ge mig några form av tips/råd eller nåt?! :O


2006, 2007, 2008, 2009 och 2010 ... svart svart svart typ.. Tröttsamt? Eller så trivs jag bara bäst i det?

Aja, jag gillar denna hårfärg rätt starkt. Mörk, varm brunfärg med lite röda toner.. Rawr.
Vad tror ni om det..? :D

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0