DET DÄR MED SKOLA..

Tjue, äntligen ännu en skoldag avklarad! Duktig tjej. Har varit jävligt kämpigt "ett tag" nu, men jag tror och hoppas att det börjar ordna upp sig. Det måste det. It's the last chance I have. Och måste väl ta vara på den.
Csn har tydligen börjat vaknat till lite för att jag varit sjuk så mycket ni vet..? (öroninflamation m.m..)
Så.. ah. Är jag sjuk EN ENDA dag till innan jul, så ryker mitt csn dirrmode. Och skulle jag bli sjuk igen, (no matter hur mycket/lite) så MÅSTE jag fixa ett sjukintyg på att jag verkligen är sjuk. Annars ryker csn ändå. :(

Drygt skit huh..? Jag som är så fruktansvärt jävla skoltrött just nu. Har ju redan gått på gymnasiet i två år innan. Och nu ska jag få lov att gå tre år till. Kommer ta studenten samtidigt som min lillebror född år 95 liksom.
Ok, mitt val/mitt fel att det blev som det blev, absolut. Har själv valt att hoppa av min förra linje och börja om på ny och krångla hit och dit osv. Dumma mig. (men varför gå en linje man inte vill jobba inom i framtiden..?) Men ah, drygt ändå är det. Känner inte att jag orkar. Alla mina jämnåriga kompisar tar studenten i vår liksom. Det suger.

Aja, ska försöka komma ikapp med allt och ligga i nu, och vara där varje dag. Var ju hur duktigt som helst förut. Alltid varit. Tills förra året någon gång. Vet inte riktigt vad som hände sen. Men nu jävlar, inge mer sjuk, och inge mer lat (eller lat kommer jag alltid att vara, men ska försöka göra så att det går så lite ut över skolan som möjligt iaf..)
Jaja, intressant va..? Nu ska jag dricka lite mer energidryck, lyssna på musik, tvätta och städa igenom gaderoben. Tjuueddeluehuhuh.


fint va..? lite att göra typ


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0