EVENING

Tjo, ligger i soffan och kollar på how I met your mother. Snackade lite med Ida nyss också, och det visade sig att det tyvärr inte blir någon kryssning nästa månad. Såå segt.. :( Menmen, är nog lika bra. Har verkligen inte pengar kom jag på nu. Och de få jag har måste jag lägga på annat. Typ julklappar. Någon enstaka i alla fall. Haha..

Jaja, får se vad som händer imorgon om jag drar till hosjö eller om jag kanske ska slå till med en utgång..? Är tydligen gratis inträde på etage, och det var flera veckor sedan jag gick ut sist, så hmm.. får se! :D
Ska ner på stan under dagen i alla fall och fixa alkohol till helgen, köpa hårfärg, handla mat, massa mer ricinolja, kanske något klädesplagg eller nya skor..? Nya skor är typ akut. Alla mina är det hål i sulan och det läcker in litervis med vatten fast man bara går på fuktig asfallt. 

Jaja, nu ska jag gå ut med Keela och möta Johan, sen blir det kebab! Fyfan så gott. Puss.

randombilder från 2010, nu blire kebab, tjo



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Sanna

aha okej :) Lägg gärna upp ''efterbilder'' kan va kul att se :D

2011-11-24 @ 21:06:35
URL: http://sannaleo.se
Postat av: pancakelovah

Vart köper du ricinoljan? Vad kostar det? Och hur bra funkar de?:D

Svar: På apoteket. Men den finns bakom disken, så du måste fråga om den.Den funkar jättebra tycker jag. Dock tkr jag personligen att hårfärgen gick ur lite av den. + att man givetvis fick utväxt på en gång. men vill man ha långt hår så är det ju värt :) kostar mellan 40-60 kr :)
Michelle Hedberg

2013-01-19 @ 17:50:06

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0