FINALLY FRIDAY

Woho, kom precis hem från skolan. (varit där heeela veckan!!!) Hann dra med Linnea upp till gamla lugnetgymnasiet också för att kolla våra förra betyg osv.. Nu ska jag käka lite mat, ta en nap, packa och sedan dra med mig Keela för att sova i Hosjö hos päronen hela helgen. ♥ Skööööönt. Eller ah, hade gärna dragit ut på partaj med vännerna en dag, men är pank + att Johan jobbar hela helgen så jag har Keela själv. Lite synd att man blir så låst (JÄVLIGT LÅST) av att ha egen hund, men det är såååå värt det. :D Är ju precis om en liten bebis liksom. Förutom att den är lite mer självständig då. (mycket) Men ah, det är absolut ingenting jag ångrar i alla fall, och kommer troligtvis ha minst en hund till in the future. Även om det har varit jäävligt jobbigt vissa stunder. Är så jävla glad att jag höll ut ändå fast jag tyckte det var skitjobbigt ett tag, för dom växer verkligen både psykiskt och fysiskt så oerhört snabbt!
-
Jaja, vi hörs mot kvällen istället..!



älskade älskade gumman

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0