GOD MORGON..

Åh, jag bara älskar mina sömnproblem. Somnade inte förrän halv tre i natt HELLER .. :( Sjukt drygt att vara så jävla trött på dagarna sen. Speciellt om man ska upp till skolan. Gårdagen kan dock bero på att jag drack 3 energidryck på eftermiddagen/kvällen. Och det brukar ju sitta i jävligt länge. För mig i alla fall. Speciellt om man vill sova tydligen..?

Jaja, var duktig och gick upp 06.00 idag ändå. (!!!!!!!!!) Utan att snooza. Inte ens 5 min. Duktig tjej. Brukar snooza i ca 1½ timme annars, haha. Så nu har jag varit ut på en kall morgonvända med hunden (världens halkbana ut, höll på att dö!), gjort oboy och sånt roligt. Ska väl packa ner det sista och bege mig mot bussen nu typ. Hfmfmmf. Nä. Drygt. Kanske drar mig till sängen igen. Gud vad underbart.

Inte sovit i sängen på hela veckan. Sovit i soffan, haha. :( Den är mycket skönare för ryggen när man har ont. Konstigt nog..! Liksom mer hård och stabil. Känns som sängen är så mjuk att ryggraden blir ännu mer böjd typ.
Jaja, nog om det. Ska göra ett försök nu ändå. Saknat sängen lite. Och att sova brevid Johan såklart..

Eller nej. Måste nog till skolan. Måste sköta mig nu. Faktiskt.. Run bitch run.


opigg tjej med fula naglar. 


Orkade inte styla håret. Drygt. Gjorde en snörvepörvel toffs


aa haido.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0